DivaTrend webáruház - Gyakran Ismételt Kérdések

Céges számla - Ruhapénz esetén

Amikor nem a saját cégednek vásárolsz, hanem például ruhapénzt kapsz a munkahelyedtől, és emiatt szeretnél a cég nevére számlát kérni, akkor ezt ugyan meg tudod tenni, de problémák is felmerülnek. A megrendelés az egyszerűbbik eset, itt csak annyit kell tenned, hogy a 'Név' mezőbe a cég nevét írod, valamint a számlázási címhez a cég címét írod be. A kiszállítási cím, a telefonszám, az e-mail cím pedig a sajátod. Ez esetben a számlára a cég neve és a címe kerül, a futár viszont a Te címedre megy, és téged hív a mobilodon. A csomagot készpénzzel fizeted átvételkor, tehát ki tudod fizetni problémamentesen. Nem árt, ha a futártól kapott fizetést igazoló kis papírt hozzátűzöd a számlához, mert céges számla esetén ez így kerek.
Visszáru esetén azonban fellép egy olyan probléma, hogy a visszáru számla is csak a cég nevére tud automatán kiállításra kerülni. Ez esetben viszont a pénz visszaküldése kizárólag a cég bankszámlájára történő átutalással, vagy a cég székhelyére címzett postai utalvánnyal tud megtörténni. És a cégnek fogadnia kell a visszáruról kiállított számlát is. Neked pedig ezt a visszajáró pénzt nem fogják tudni kifizetni.
Tehát 'Ruhapénz'-es céges számlára történő vásárlás esetén azt mérlegelned kell, hogy a visszaküldés lehetőségét gyakorlatilag kizárod.

Facebook - Miért nincs ár és méret a facebook oldalainkon?

A facebook oldalaink célja, hogy értesíthessünk benneteket az új áru érkezéséről, és ezt a frissen érkezett termékek fotóival tudjuk legcélszerűbben megtenni. További információt azonban a webáruházban találtok, hiszen ott online árak és készletadatok találhatóak. Ez azt jelenti, hogy csak az a termék látszik, ami éppen készleten van, valamint az árak is mindig aktuálisak. Például a leárazások is azonnal látszanak a webáruházban. A facebook fotóit nem aktualizáljuk, tehát a régebbi képek egy idő után a webáruházban nem lesznek megtaláhatóak, mivel elfogytak. (van ami 1-2 nap alatt elfogy) Azért, hogy könnyebb legyen átnézni a webáruházban az új érkezésű cikkeket, induláskor 'Új' beállítással tölti be az utolsó 3 hét termékeit. Ekkor a baloldali menü valamint az oldal lapozók használatával gyorsan végig lehet nézni a legújabb termékeket.

Fizetés - Átvételkor vagy előre kell fizetni?

A csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni az utánvét összegét. A fizetés történhet készpénzzel vagy bankkártyával. Előre utalás nem lehetséges.

Kosár - Hogy lehet törölni egy terméket a kosárból?

A kosár oldalon minden tételsoron a mennyiség alatt található egy '-' jel, amit megnyomva 1 darabbal csökken a mennyiség. Amikor 0-ra csökken akkor törlődik a tétel a kosárból.

Méret - Miért sok az S/M méret, és miért kevesebb a nagyobb méret?

Az olasz és török varrodák egy része csak 1 méretben gyártja termékeit, és ez kb S/M méretnek felel meg. Amikor ezen varrodák termékeinek van szezonja (pl.: nyári ruhák) akkor szinte minden árut innét szerzünk be, amiből következik, hogy többségében kis méreteket lehet a webáruházban találni. Ugyanakkor az is tény, hogy a méretsorban vásárolható termékek esetében (pl.: farmerdzseki XS-XL) a kis méretek 1-2 nap alatt fogynak el, míg a nagyobb méretek sok esetben 1 hónapig is készleten maradnak.

Méret - Miért nincs mérettáblázat minden terméknél?

Mivel a gyártóktól nem kapunk ilyen adatokat, ezért mi mérjük meg a ruhákat. Mivel a fotózás megelőzi a mérést, ezért minden termék egy darabig mérettáblázat nélkül látszik. Azonban előbb-utóbb minden termék lemérésre kerül.

Méret - Mi lesz, ha nem jó méretű rám a ruha?

Semmi probléma. Vissza kell küldeni, és mi visszaküldjük a termék árát. További információk a Visszáru kérdés körnél!

Nagykereskedelem - Kiszolgálunk-e más viszonteladókat, vállalunk-e bizományos árukihelyezést?

Webáruházunk kiskereskedelmi tevékenységet végez, tehát nem viszonteladók kiszolgálása a célja. A mi cégünk kiskereskedelmi tevékenységre van berendezkedve, ezért nem is akarunk és nem is tudunk nagykereskedelmi kiszolgálást végezni. Jelenleg maximum 8 féle termék vásárolható meg 1 rendelés során, ami fogyasztói célokra általában elegendőnek bizonyul.

Regisztráció - Miért kell aktiválás?

Mivel nem egy üzletben történik a vásárlás, hanem távollévők közötti kereskedelemről van szó, ezért legegyszerűbben e-mail, illetve telefon útján tudunk egymással kommunikálni. Az aktiválás során legalább az e-mail címről kiderül, hogy hibátlanul került-e rögzítésre.

Regisztráció - Regisztráció után miért nem tudok belépni?

A regisztráció után - általában 1 percen belül - az általad megadott e-mail címre egy automata levél érkezik benne egy aktiváló kóddal. Ezt a levelet előfordulhat, hogy a levélszemét mappába sorolja a levelező rendszered. E levélben van 1 aktiváló kód, valamint egy rövid leírás az aktiválás folyamatáról.

Regisztráció - Miért nem kaptam semmilyen e-mail-t a regisztráció után?

Valószínűleg azért, mert hibásan írtad be az e-mail címedet a regisztrációs képernyőn, vagy olyan (régebbi) e-mail címedet adtad meg, amelyet a szolgáltató már törölt. Ez esetben meg kell ismételned a regisztrációt egy helyesen megadott (működő) e-mail címmel.
Továbbá van olyan eset is, amikor a postaláda megtelt és ezért nem tud fogadni semmilyen e-mailt.

Szállítás - Mennyi a kiszállítási díj?

Magyarországon a GLS 990 Ft-ért szállítja ki a megrendelt csomagot. Ez a díj tartalmazza az utánvét kezelés költségét is.

Szállítás - Mikor érkezik meg a megrendelt csomag?

Tőlünk munkanapokon délután viszi el a futár a csomagot, amit a következő munkanapon megpróbál kézbesíteni. Tehát a munkanapokon kb. 14:00-ig leadott megrendelések a következő munkanapon szoktak megérkezni, míg a többi megrendelés esetében 2 munkanappal kell számolni. Előfordulhatnak továbbá készletkezelési hibák, amik miatt növekszik a kiszállítási időtartam.

Szállítás - Mi történik ha a kézbesítés időpontjában nem tudom átvenni a csomagot?

A GLS maximum 3 alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Első sikertelen alkalom után egy értesítőt hagy a postaládában. Így az azon található telefonszámon felvehető a kapcsolat a futárral a következő kézbesítés egyeztetése érdekében. (Alapesetben 3 egymást követő munkanapon történik a kézbesítés.) Fontos tudni, hogy nem csak személyesen vehető át a csomag, hanem meg lehet kérni szomszédot, rokont, barátot is a csomag átvételére. A lényeg, hogy ez előre legyen leegyeztetve, és amikor a GLS futára hív telefonon, hogy nem találja a címzettet, akkor meg lehet kérni, hogy például a szomszédba csengessen be, mert ott át fogják venni a csomagot.

Visszáru - Hogy lehet visszaküldeni a ruhákat?

Azt a ruhát, amelyik nem jó méretű, vagy nem tetszik, vagy... , mihamarabb küldd vissza a következő módon. Az információk oldalról ki kell nyomtatni 1 visszáru űrlapot, és kitölteni. Ezt a papírt a ruha mellé kell tenni a csomagba.
(Ha a mi tasakunkat használod visszaküldésre, akkor a GLS címkét takard el, hogy ne legyen 2 címzés is a csomagon.) Itt ugye a webáruházat üzemeltető cég lesz a címzett, és Te pedig a feladó. (Pontos cím a visszáru űrlapon is megtalálható.)
Ha csak 1-2 kisebb ruhát küldesz vissza, ami belefér egy A4-es borítékba is, akkor célszerű a Magyar Postán feladni levélpostai küldeményként. Ha belefér a borítékba (úgy, hogy az egy postaládába is bedobható méretű marad), akkor kb 600-700 Ft a díj. Ha túl vastagra sikerül a boríték, akkor azt már csomagnak minősíthetik, aminek a díjszabása kb. 1500 Ft-tól indul. (A posta tömeget is mér, ezért minden küldemény más áron adható fel.)
Mi amint átvesszük a csomagot, indítjuk a visszáru folyamatot, aminek keretében 2-3 munkanapon belül visszaküldjük a pénzt. Fontos tudni, hogy a pénzt leggyorsabban banki átutalással kaphatod vissza.